دکتر تابش در جمع نمازگزاران مسجد جامع اردکان با توصیه بر مغتنم دانستن ماه پرفیض و  برکت رمضان برای خودسازی و کسب تقوا به آیات و احادیث مربوط به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و مهمترین هدف قرآنی در بهره برداری از این ماه شریف را کسب تقوا و پرهیزگاری دانست و اظهار داشت:تنها امساک از خوردن و آشامیدن هدف رمضان نیست بلکه باید چشم و گوش و زبان و همه جوارح و اعضا ما جز خدا نبیند و نشنود و نگوید و جز برای رضایت او اقدامی نکند تا به مرتبه کسب تقوا که از ویژگی های بارز انسان مومن است دست یابیم.

وی رواج مسائل غیراخلاقی منجمله دروغ، تهمت، غیبت، بهتان و ... را در جامعه ای که برای ترویج آموزه های اسلامی و شعائر دینی بنا شده، نادرست دانست و از مردم و بویژه از دست اندرکاران و متولیان امر خواست تا زمینه بروز فضیلت هایی که انسان را به مرتبه قرب الهی می رساند فراهم نمایند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید والا مقام حضرت آیت الله صدوقی و فرزند صالح ایشان حضرت حجت الاسلام محمدعلی صدوقی را گرامی داشت و تاثیر تربیت اسلامی و تمسک به دعا و ندبه و اخلاق و فضیلت های اسلامی و انسانی را موجب شکل گیری شخصیت این انسان های والا مقام دانست که در سطح کشور و استان منشاء خیرات و برکات زیادی برای مردم و جامعه بوده اند.

تابش وظیفه مسئولان و اهتمام مردم با درس آموزی از مکتب رمضان را تربیت انسان های شایسته، همچون صدوقی ها دانست که مایه فخر و مباهات مردم و منشائ خیر و اثر برای ملک و ملت هستند.

وی از تدابیر مقام معظم رهبری در هدایت و مدیریت کشور به سوی ترقی و توسعه و تعالی و پیشرفت در عین حفظ شان و شخصیت والای مردم ایران و تامین امنیت پایدار تشکر و سپاسگذاری کرد و از اقدامات دولت جناب آقای دکتر روحانی که برای رفع مشکلات و نارسایی های داخلی و تنگنا های معیشتی مردم اقدامات و برنامه های موثری در حال اجرا دارد و همچنین در عرصه دیپلماسی خارجی به حل چالش با جهان غرب و رفع مشکلات انرژی هسته ای همت گمارده قدردانی نمود

تابش همچنین با اشاره به توسعه پرشتاب شهرستان؛ برخی چالش ها و مشکلات این مسیر را برشمرد و اظهار امیدواری کرد با عنایت مسئولان و همکاری مردم شریف اردکان، مشکلات به حداقل برسد و توسعه ای رقم بخورد که در آن رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست، مورد توجه و اهتمام قرار بگیرد.

وی از مسئولین شهرستان خواست تا در همه مسائل و اقدامات جلب رضایت مردم را که موجب جلب رضایت حضرت باری تعالی خواهد شد مورد عنایت قرار دهند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا